[FreeBSD] Nyomtatás PostScript Level 1 nyomtatóra

Gábor Sebestyén gabor.sebestyen at freemail.hu
2001. Sze. 25., K, 09:28:15 CEST

Sziasztok!

Lehet, hogy a téma off-topic, de gondoltam, megkérdezem a T. Nagyérdeműt ...
Van nékem itt egy ősrégi QMS PS 810 Turbo PostScript nyomtató rákötve a
FreeBSD szerverre. Szépen is nyomtatja a Level 1-es anyagokat (ti. eleve
Level 1-es), de hát ez édeskevés már a mai Level 2 / PDF világban.

Gondoltam egyet, és a printcap-be hozzácsaptam a nyomtatóhoz egy
GhostScript szűrőt (ps2ps), ami - véleményem szerint - Level 1-re szűr
bármely bejövő 2-es anyagot is.

No, hát ezen a szűrőn keresztül jövő anyagok szépen behalnak, nem jönnek
ki a nyomtatón. A szűrés technikailag lefolyik, mert az lpq kimutatja
azt, hogy a file már a spool-ban van és utána egy idő után el is tűnik,
azonban a nyomtató nagyon gorombán pislákol rám (rövid kettőket
másodpercenként), ami asszem egyenlő a Dzsiháddal, azaz nem emészti a
küldött anyagot.

 Szóval ennyi a sirámom, örömmel venném, ha valaki tudna némi véleményt
fűzni ehhez.

Még valami: eddig GhostScript 6.01-et használtam (most cserélem éppen),
ugye ez volt built-in a 4.3-as FBSD-hez.
Előre is köszi!

Sebestyén Gábor - aki kissé megőszült már a Level 1 korlátai miatt és
kidobni készül a nyomtatót.... nem kell valakinek? Ó'csón megszámítom! :)))