[FreeBSD] ports hasznalata es egyebek

Gabor Suveg gsuveg at sgsystem.com
2001. Sze. 19., Sze, 22:37:48 CEST

On Wed, 19 Sep 2001, SaGa2 wrote:

> Sziasztok!
>
> FreeBSD 4.4 RC5 frissen telepitve.
>
> Ma megprobaltam az mc-t ports-bol "leforditani". Jol nevezem a muveletet?
>
> Beleptem a /usr/ports/misc/mc konyvtarba, es kiadtam a make parancsot.
> Letoltott 2 tar.gz -t, leforditotta, es kiirta hogy OK.
>
> Hol a binaris? Hogyan lehet telepiteni?
make install (es midc)
masik mondszer: handbook -> ports hasznalata

> Feltelepitettem az X-et, a gnome-al egyutt. Az X konfiguralasakor azt mondja
> hogy nincs fennt az XF86config, telepitsem fel.
>
> Honnan? Nem talalok ilyen csomagot?
/stand/sysinstall megfelelo menupontjara pottyintesz.
configuration/Xfree86

> Nem tudom az ekezeteket beallitani.
> Talaltam egy dksit "FreeBSD magyarul" cimmel. Az ebben leirtak a R3.4 -re
> vonatkoznak.

> MINDENT megcsinaltam ami ott le van irva.
> SEMMI sem megy. A hivatkozott parancsok, meg fajlok megvannak, de eredmeny
> semmi. Azaz de, a keymap-ot be birtam allitani a hu.iso2.101keys.kbd
> allomannyal. Ekezetek viszont sehol.
hol olvastad ?
> En vagyok teljesen lamer, vagy ennyire megvaltozott a FreeBSD?
dehogy. csak vmit elrontottal.

best wishes,

Gabor Suveg <gsuveg at sgsystem.com>             http://www.sgsystem.com
--
Unix isn't just #include <linux.h>, i386, ILP32, ELF, ...!