Nagy FreeBSD szivacs

SaGa2 saga2 at freemail.hu
2001. Sze. 17., H, 12:32:41 CEST

Sziasztok!

Szombaton a GNU/Linux Konferencian volt szerencsem meghallgatni egy fergetes
eloadast a BSD-krol.

Masoknak is nagyon tetszett az eloado, kar hogy olyan "rovid" volt.

Kaptam egy FreeBSD 4.4RC5 CD-t is. Vasarnap este feltettem a laptopomra,
aminek tipusa IBM ThinkPad T20.

Nem tudom ennyi info utan ki mit sejt, de hatalmas szivas lett belole!

A 386/BSD particiot (slice-t) ugyanis ez a genya IBM kutyu "hibernacios"
particionak tartotta, amirol ugyebar (?) bootolnia kellene.

Az meg ugye nehez lett volna.

Se a BIOS-ba, se masba nem tudtam belepni.

Ma ugy sikerult helyre hozni, hogy kioperaltuk a merevlemezt es egy masik
lapiban (nem IBM), eltavolitottam a 386/BSD particiot.

Sajnos a Linux fdisk, es a PQMagic is azt irja ki, hogy valami megserult a
particios tablaban.

A Linux-ot ugyan sikerult ujrainditanom ezutan, viszont
ezekutan NINCS FreeBSD-m !!!

Tud-e valaki errol a dologrol valamit mondani, vagy erre a Laptopra soha za
eletben nem fogok BSD-t tenni?

Amugy nagyon teccett a BSD telepitesi folyamata, a particionalastol egy kicsit
tartottam (~1 eve, idaig mereszeltem eljutni). Szerintem csont nelkul
feltelepult minden (UPC kabelmodem, 3Com halokartya, stb.).

sAGA