[FreeBSD] samba kerdes

Zsolt Kuti kuti at cetelem.hu
2001. Sze. 13., Cs, 14:47:13 CEST

Fazekas Mihaly wrote:

> igen, van.
>
> Csak esetleg elotte kell neki adni egy "kldload smbfs" -t.

Sztok!
Feltettem egy smbfs-t, eljutottam odaig, hogy megprobaljak
mount-olni, keri a jelszot, aztan hibas az autentikacio. Valami
olyan halvany emlekem van, hogy esetleg kell valami encryption, de
a mount_smbfs man-jaban nincs ra utalas.
Hivatkozik tovabba egy ./examples/dot.nsmbrc-re, amit nem talalok,
de ez mar igazabol csak akkor erdekes, ha az autentikacion
tuljutok.

Koszi
Zsolt