[FreeBSD] Jail kerdesek

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Sze. 13., Cs, 10:51:14 CEST

Hello,

> Ez volt az elso amire gyanakodtam :) Ha kerek egy host-ot arrol a
> geprol, amirol be akarok lepni, egy pillanat alatt jon a valasz.
> Ugyhogy a resolv.conf jonak tunik. Egyebkent 4.3-RELEASE fut a gepen,
> majd megnezem hogy mi ujsag update utan.
Lehet, hogy felreertettel.
En nem arrol a geprol beszelek, *amirol* belepsz, hanem arrol, *amire* be
szeretnel, es legalabb 30 masodpercet kell varnod, hogy ez megtortenjen.
Ezt tipikusan az okozhatja, hogy annak a gepnek a jailjeben, amibe te
sshval be szeretnel jelentkezni az /etc/resolv.conf nem megfeleloen van
kitoltve, esetleg nem letezik, illetve ha a beallitas jo is, a jail IP
cime miatt valami korlatozas (intranetes IP, localnet, csomagszuro) miatt
a keresek nem tudnak kijutni a nevszerverhez, illetve a valaszt nem kapja
meg a resolver.

Ezt ellenorizd.

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758