NFS problema

Megyeri Zoltan megyeriz at freemail.hu
2001. Sze. 4., K, 11:48:07 CEST

Sziasztok!

Mar masodik napja szenvedek, ha tudtok segitsetek!
A problemam a kovetkezo: FreeBSD-n (4.3-Release) szeretnek
NFS share-eket beallitani, de nem akar osszejonni a dolog.
Ha az exports-ba beteszek egy ilyen sort:
/home/install -ro szundi
akkor eddig jo. Ha berakok mondjuk egy
/cdrom szundi
sort, akkor szinten jo. De ha berakok egy
/home/docs szundi
sort, akkor mar "bad exports list line"-okat uzen a mountd
az utobbi sorra.
Ha az utolso sorba szundi helyett szendet irok, vagy ha
kikommentezem az elso bejegyzest, akkor megint jo.
Szundi benne van a hosts-ban es DNS-ben is, probaltam teljes
nev megadasaval is, ugyanaz. Ugy tunik, mintha egy kozos
konyvtar (home) alatt levo dolgokat nem lehetne kulon
megosztani ugyanazon a gepek fele. Ha a "/home -alldirs
szende" sort teszem be, vagy ha egy sorba veszem a kettot
(/home/install /home/docs szundi) akkor mukodik a dolog, de
igy nem tudom megadni, hogy a szundi geprol a /home/install
csak olvashato legyen (mas geprol irhato is lesz majd).
Lehet, hogy valami elvi dologgal nem vagyok tisztaban, de
Linux alatt gyonyoruen mentek a dolgok.

Valaszokat legyszi maganba is CC-zetek, mert digest-et kapok
es surgos lenne.

Koszi,
Megyeri Zoltan