[FreeBSD] notebook install - sunyi pcmcia

Miklos Magyari miklos.magyari at eth.ericsson.se
2001. Okt. 31., Sze, 18:01:02 CET

> fel akarnam tenni a 4.4-et egy Compaq Armada-ra. A kernel konfig utan
> mindig kozli azt, hogy talalt benne PC-card sloto(ka)t es kerdezi, hogy
> akarok-e ilyen egysegrol installani. Kar, hogy valaszolni mar nem tudok,
> mert merevre fagy.

na,

szoval megse a pc-card a hunyo; akkor fagy, ha van a gepre dugva kulso
ps/2-es keyboard (eredetileg is ugy volt, mert dokkoloban installaltam).
Felinstallaltam a 4.4-et kidokkolva, megy is szepen.
Viszont ha kulso billentyuzettel bootolok, akkor a login prompt-ig
eljut, de aztan megin jon a jeges. (Ez dokkolva es nem dokkolva is igy
van, sajnos)
Ismet varnek otleteket. Mar nagyon unom a Win2000-et :(

Miki