[FreeBSD] ketproci+1GB

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Okt. 30., K, 10:13:11 CET

Hello,

> a bsd.hu-n az van, hogy "talan tobbet tudo" mivel fog tobbet tudni ??
Pld az IPF-hez kepest ket dologban mar tobbet tud, a modulate state es a
scrub.
Olvasd el a pf.conf manlapjat es megtudod mik ezek.
Aztan az IPF-hez kepest hatarozottan elony volt, hogy itt 5-6000 NAT state
nem okozott problemat. Ez anno a FreeBSD 4.3-asban levo IPF-fel nalam gond
volt (aztan Darren kuldott egy patchet, utana megjavult).
A legegyszerubb ezt azzal volt demonstralni, hogy inditottam egy jailt a
127.x.y.z IP-re, amire teljes NAT volt kifele, majd kiadtam a kovetkezot:
while :
do
host www.asdfgh.hu
done

2-3000 bejegyzes utan tobbet nem volt hajlando felvenni, ezutan pedig
a fentiek lejarasaig (nem vartam ki) szunetelt a NAT.

> meg ha uj a cucc, akkor mennyire stabil, mennyi benne a
> gyermekbetegseg ?
Itt a Foiskolan mar ez megy. Eddig nem volt vele bajom.
Bridge-nel pedig az IPF-fel ellentetben itt mindket iranyban lehet szurni.

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758