[FreeBSD] ketproci+1GB

Gabor Dolla agdolla at mezon.net
2001. Okt. 30., K, 10:02:57 CET

> Nem olvasod a www.bsd.hu-t :)
> http://www.benzedrine.cx/pf.html
> En most probalgatom, eddig csak pozitiv velemenyem van rola.

a bsd.hu-n az van, hogy "talan tobbet tudo"
mivel fog tobbet tudni ??
meg ha uj a cucc, akkor mennyire stabil, mennyi benne a gyermekbetegseg ?
eleg kritikus dolog ahhoz, hogy csak ugy ilyet berakjon az ember
ipf-t hasznalok min 3 eve.. avval is voltak gondok es meg most is fordulnak elo

> Akkor ilyen dobozt kell venned :)
> Nem olcso.
nem olcso, ide-s es 1 scsi van benne
kicsit tobbert (talan sokkal tobbert) azert jobb cuccok vannak....

udv

Gabor