No buffer space available

Vago Krisztian ttn at asterix.direct.hu
2001. Okt. 26., P, 13:39:20 CEST

Hi!

A subject mezoben szereplo uzenettel talalkozom neha
TCP alapu forgalomnal. Parszor mar elofordult, hogy
bizonyos ido (forgalom) utan,  szegeny FreeBSD-m ahelyett,
hogy letrehozna a kapcsolatot, ilyen uzenettel lep meg.
Az ICMP es az UDP megy remekul tovabb, sot az INET6 is teljesen.
Nezegettem, hogy esetleg sysctl-el valamit allitani kene-e, de nem
jottem ra mit (ha egyaltalan itt kell). Semmilyen dokumentacioban nem
leletem nyomara a problemanak.  Arra mar lusta voltam, hogy a /usr/src-ben
levo forrasokbol visszakeressem, mely muveletnel mondja ezt, es a kernel
pontosan melyik lepesnel kuldi ezt vissza (valoszinu ez kozelebb vinne a
megoldashoz)... Ha esetleg van ra otletetek, avagy meg a megoldast is
tudjatok, akkor osszatok meg velem!

Thnx

Vago Krisztian