!netscape

Dr.Eke Sandor ekesandor at monornet.hu
2001. Okt. 22., H, 19:47:49 CEST

udv ismet,

a multkori gondom a winmodemmel - ugy ahogy -
megoldodott. /vettem egy kulso modemet/

a mostani gondom, egy kicsit mas.
a gepemen a CDE - KDEs valtozatat hasznalom.
nalam ez egeszen jol bejott. linux alatt is
ezt hasznalom. felkonfiguralom a kppp-t, minden
rendben levonek latszik... tehat felall a kapcsolat,
johetne a bongeszo, am az valamiert a dns entry not found
szeru uzenettel elszall egy ido utan.

a host.conf igy nez ki:
hosts
bind

a resolv.conf meg igy:
domain  domain.name.com
nameserver      xxx.zzz.yyy.nnn
nameserver      xxx.zzz.yyy.mmm

a ppp.conf szemmel lathatoan jo, hisz
akkor a kapcsolat roviduton elszallna, de nem teszi...
igy ra nem gyanakszom. szoval tanacstalan vagyok, hogy
mit nem csinaltam meg mar megint... tudna segiteni
valaki?

elore is koszonet erte, ill. utolag pedig a winmodemmel
kapcsolatos eszreveteleiert Z.G. urnak.

tisztelettel:
        ES