[FreeBSD] Dual procis alaplap

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Okt. 18., Cs, 13:16:18 CEST

Hello,

> Intel MPS az gondolom egy jol elterjedt szabvany, akkor minden OK.
Azert ez igy nem igaz, de alapvetoen ha egy alaplap tamogatja ezt, akkor
mennie kell(ene).
Problemak persze vannak boven, de ez leginkabb csak a nagyon gagyi es a
nagyon markas (pld. Compaq) termekeknel jonnek elo.
Mielott vasarolsz erdemes megnezni a freebsd-smp listat, ott eleg sok
lappal kapcsolatban irtak problemakat/megoldasokat.

> Mas. Sokat gondolkoztam rajt, hogy a jailt gyengiti-e ha benne
> chrootolok is, vagy sem, de se meggyozni, se megcafolni nem tudtam
> magmat. Nektek mi a tippetek?
Miert gyengitene?

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758