DIALCOM 56K/PCI !mukodik

Eke Sándor ekesandor at monornet.hu
2001. Okt. 14., V, 15:39:32 CEST

udv, minden lista olvasonak...

ahogy a listat bongesztem, nem sok
jot olvastam - altalaban a pci-os modemekrol.
nekem is az van. egy dialcom 56k pci.
sajnos nem tudom hasznalni FreeBSD alatt -
hozza kell tennem, hogy en meg egy regi /1999 - 3.3/
os-sel dolgozom. a regi modem - egy isa-s rockwell -
tokeletesen mukodott. minden rendben ment rajta...
beleertve az internet-et is. mivel az alaplap kicserelodott
- no isa slot - egy uj modemet is kellett vennem.

az alaplapom - asus cusl2-c - azzal lepett meg, hogy
egyszerre csak 2 soros portot engedelyez. ezt
hiven tukrozi a BSD alap konfiguracioja. semmi gond -
mondtam egy parszor azota... - majd valamelyik letezo
port-on fogom keresni a modemet... mind hiaba.

meglehet, hogy mar reg kellett modemet beallitanom
unix alatt, szoval lehet, hogy valamit nem vettem figyelembe
a hangolas kozepedte... epp ezert kerem a listat, hogy
ossza meg velem a tapasztalatait - ha vannak - ebben
a problemaban.

koszonettel:

es