ppp (nat) ping timeout

SITKEI Attila teflon at interware.hu
2001. Okt. 10., Sze, 16:05:02 CEST

udv,

atneztem az archivumot, es -- nem latvan ott es az egesz megkeresheto weben
megoldast -- megkerdezem:

4.2-RELEASE alatt csinalnek pppoe-t (nattal), a userspace ppp-vel (2.27). a
gondom az, hogy amint bekapcsolom -nat opciot (ill a konfigban nat enable
yes), a ping time az egekig no, egy ido utan pedig lebont. nelkule jo a
kapcsolat (az ,,egek'' = 10-12000 ms, a ,,jo'' = 60 ms).
a leirt adatok alapjan (bar utolag lattam, ez nem foltetlenul fontos) a
kernel konfigjat is modositottam, hogy legyen benne netgraph-support.

sysctl net.inet.ip.forwarding: 1; a szolgaltato nem szuri a natolt portokat.

maga az adsl-modem a matav altal is szallitott doboz (tipusat most nem tudom
megnezni), a halokartyak realtekek, jol mukodnek, a lokalis halozat fele
mutato labkent kiprobaltam mindkettot. a gep pentium processzoros (100 MHz),
32 MB alaplapi memoriaval szereltek fol. semmi mas dolog nem fut rajta.

igazabol uj vagyok e teren, nem tudom, mit kellene mellekelnem, igy a
ppp.conf file-t csatolom (azert is, mert a ppp.logban nem latok semmi
kulonos, hibara utalo bejegyzest).

ujitsam a disztribuciot?

koszonok minden segitseget

--