[FreeBSD] wscons + magyar keymap

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Okt. 9., K, 22:51:50 CEST

Hello,

On Tue, Oct 09, 2001 at 08:33:11PM +0200, Tornyossy Csaba wrote:
> Hello Hallo elektor kalandorok
>
> Ha mar a fontoknal tartunk, vkinek sikerult ekezetes karaktereket
> varazsolni freebsd konzol, es X ala? Engem a finn karakterek erintenek, de
> nemtudam megcsinalni.

Noha finnekkel nem babraltam meg (es lehet, hogy mas se nagyon) de
hungarian ekezetes van minden mennyisegben:-) konzol alatt cool, X alatt is
elmegy. Utobbihoz extra toltottem le Latin-2-es fontokat mert en meg olyan
kis elmaradott vagyok es 3-as X-et hasznalok...

Mi a problema?

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: adamsziszi at vnet.hu *
* Honlap : alakul * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP: szinten kesobb *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *