[FreeBSD] wscons + magyar keymap

Egervary Gergely mauzi at faber.poli.hu
2001. Okt. 9., K, 11:45:08 CEST

> Ok. Egy kisse osszekeveredtem, mert a
> syssrc/sys/dev/wscons/wsksymdef.h -ba Drochner ezzel a megjegyzessel:
> add some missing definitions for hungarian keymap support
>  (It won't help much since there is no way to get characters not in
>  iso-1 or the function key set through the vt100/sun/dumb terminal

a wsksymdef-be valoban bekerult a #define, viszont tenyleg semmi ertelme,
ha nincs benne a wskbdmap_mfii.c-ben semmi a billentyukiosztasrol.

tul.keppen, ha en wscons fejleszto lennek, en kihagynam az osszes
hardcoded keymap definiciot a kernelbol, es a /usr/share/wscons/keymapbol
huznek be mindent, 100% userspace.

igazabol nem tetszik az otlet, hogy ugyanazt a feature-t tobbfelekeppen,
redundansan valositjak meg...

> bedolgozta az encoldolast. Azt mar nem ellenoriztem, hogy a
> sys/dev/pckbd nem tartalmazza a magyar szekciot. Mindenesetre koszi. Mi
> legyen a sys/dev/pckbc/wskbdmap_mfii.c valtozasanak a sorsa? Elkuldod
> most, vagy krealjunk hozza magyar fontokat es kuldjuk el egyutt a magyar

hmm. lehet, hogy le kellene levelezni az egeszet az illetekes
fejlesztokkel, hogy razzuk gatyaba az egesz keymap supportot egysegesen :)

az imho nem jelent gondot, hogy a terminal csak iso8859-1 fontokat jelenit
meg, attol meg lehet irogatni mindenfele kriksz-krakszokat :) majd egyszer
a font tamogatas is elkeszul - ahogy elneztem, koi8r is megy mar valahogy

-- mauzi