[FreeBSD] kulso zip drive

Nemeth Otto otto at osb.hu
2001. Okt. 9., K, 10:49:46 CEST

On Mon, Oct 08, 2001 at 06:38:34AM +0000, Gabor Zahemszky wrote:

> Szia!
>
> nemtom mire gondolsz,

Pontatlanul fogalmaztam. Tehat:

1. eset:
csatlakoztatom a zip drive-ot
bekapcsolom a gepet
FreeBSD indul
mount_msdos /dev/da0s4 /mnt/zip
minden rendben

2. eset:
bekapcsolom a gepet
FreeBSD fut
csatlakoztatom a zip drive-ot
mount_msdos /dev/da0s4 /mnt/zip
mount_msdos: /dev/da0s4: Device not configured

Az a kerdesem tehat, hogy hogyan tudnam a 2. esetben is hasznalni
a zip drive-ot.

> nekem a camcontrol rescan 0 (vagy mas busz-szam)
> szokott volt segiteni.  Ilyenkor jelzi, hogy jott egy uj eszkoz, es
> kesz.
>
> ZGabor at CoDe dot HU

A camcontrol rescan 0 sem segit (semmilyen busz-szammal).
A hibauzenetet most sajnos nem tudom idezni, mert nem
annal a gepnel ulok.

Otto

--
Nemeth otto (otto at osb.hu)