[FreeBSD] disk problema

Zsolt Kuti kuti at cetelem.hu
2001. Okt. 8., H, 14:46:45 CEST

Gergely EGERVARY wrote:

> oke, lehet, hogy osszecsereltem az "A" es a "B" gepet :)
> mar nincs keznel az eredeti leveled, ami feltunt benne az az,
> hogy az egyik gepen LBA van, a masikon nincs, de akkor hogy
> melyiken melyik, azt mar nem tudom :)

OK. Hadd eroskodjek meg egy kicsit. Tehat, ha mind a ket gepen be
van allitva az LBA, akkor az ujon is kene mukodnie a regi
diszknek?

Jozan paraszti esszel azt varnam, hogy az LBA-nak szabvanyos modon
kene mukodnie minden gepen, vagyis egy adott fizikai(?) diszk
geometriat ugyanazza a logikai(?) geometriava kell, hogy
lekepezze, HW/BIOS-tol fuggetlenul.
Vagy megsem?

Zsolt