[FreeBSD] Ne lodits

Gergely Tamas dice at mfa.kfki.hu
2001. Nov. 20., K, 18:18:43 CET

Szia!

 > A srác aki belõtte, TV-vel használta és az én gépemben is ment azzal,
 > csak nincs antennám ezért csak rádióra használom.

Es semmi ilyesfajta tapasztalatod - mint amiket leirtam - nincsen ?
Gepfagyas, stb... Minden funkcio ment korrektul ? Fxtv-t vagy xawtv-t,
vagy esetleg mast hasznaltatok? Csak BSD alatt probaltatok, vagy mas OS
alatt is? Milyen verzioju BSD alatt?

Bocs, hogy igy elarasztalak a kerdeseimmel, de ezen aprosag kivetelevel...
minden mas megy tokeletesen. Ezert erdekel csak ennyire, hogy mi van
nalam.

Gergo