[FreeBSD] Hangkartya problema

Holotron -- holotron at mailbox.hu
2001. Nov. 16., P, 00:26:01 CET

Talan az segit ha a hangkartyát atteszed egy masik slotba, mert akkor mas
irq-t dma-t kap, gondolom pci pnp hangkartyarol van szo, ha athelyezed
akkor, bootolaskor a bios automatikusan uj cimeket oszt ki a kartyanak.
Valamilyen hardverutkozes lehet a problema alapja, es a fentebb vazolt
megoldas talan segit. Bar ha win alatt megy...