[FreeBSD] 2 router

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2001. Nov. 30., P, 06:33:46 CET

Szabados Jozsef wrote:

> Hali

> Azt is a FreeBSD-nek kellene osztania ? Tan tobbet kene tudni a kivant
> rendszerrol. SzeFe?

FBSD 4.3, tobb belso nem publikus szegmens, egy kulso szegmens C osztalyu
cimekkel, ezen van egy Cisco router. A szegmensek kozott a FBSD route-ol,
kifele a http-t, ftp-t squid-del, ill. egyes protokollokat natd-vel. Erre
akarnak
tenni meg egy routert, ettol szeretnek, hogy a belso szegmensek felol lathato

savszelesseg nojon meg, de ne kelljen atallitani a kliens gepeket.
A routed-re gondoltam meg, hiszen ez arra valo, hogy a kedvezobb
uton kuldje el a csomagokat. De ettol valoban nem oldodik meg a
befele jovo forgalom kerdese. Ha nincs mas megoldas, olyasmit
kell csinalni, hogy mondjuk 2 belso szegmens az egyik, a tobbi a masik
routerre lesz iranyitva.

SzeFe