ipnat ftp proxy

Csaba ASZALAI csaba at morpheus.pte.hu
2001. Nov. 26., H, 13:29:51 CET

bra wrote:

> En anno a jftpgw-t probaltam, az mukodott egesz jol. Azt, hogy mennyire
> biztonsagos, nem tudnam megmondani.
leforgattam a jftpgw-t es van nehany kerdesem vele kapcsolatban:
ha siman, nem transzparens modban a klienseken beallitom ftp proxynak,
akkor vigan megy, viszont amikor transzparens modban akarom hasznalni,
akkor azt latom hogy ezerfele forkol (nyilvan amennyien rakapcsolodnak),
aztan egy ido utan (kb. 1/2 perc)
eltunik a processzek kozul, a logban pedig olyasmi latszik mintha loopba
kerulne es pillanatok alatt tobb megas logot hagy maga utan.
kerdes a kovetkezo: mit lamaz6tam el?

ipnat redirect lathatoan megy, mert telnet ftpszervernev 21-re a proxy
jelentkezik be (mar ha eleg gyorsan csinalom es nem lotte meg ki magat a
processzek kozul :)))))
udv:

	csaba