[FreeBSD] Re: [FreeBSD] a dokumentumok olvasásának hátulütôi

Hajdu Zoltan hajduzoltan at bsd.hu
2001. Nov. 23., P, 21:15:36 CET

On Fri, 23 Nov 2001, Kulcsár Ferenc wrote:

> Initio INIC-940/950, and boards using this chip including the Initio
> INI-9100U/UW, the IOI Technology
>         IOI-4203U and IOI-9100UW (iha)
>
> Eleg jol latszik, hogy fel vagyon tuntetve az iha mint driver nev. A
> kovetkezo lepes tehat, hogy olvasd a Generic kernel konfigot
> valamely -release agon. Ha nem talalod, gyanut foghatsz.

Végül is tök mindegy, hogy jöttem rá, nem? Egyébként, persze, tök jól
látszik az (iha), _miután_ már tudtam, hogy az a driver neve. Csakhogy
pont olyan helyzetben voltam, hogy nem volt NetBSD a közelben, ezért a
honlapon alvasható adatok alapján kellett döntenem, ahol ugye _nincs_
feltüntetve az, hogy az a support épp melyik ágban is van.

> Egyebkent a -current agrol csak annyit, hogy nem kell felni tole! Az uj
> toolchain most mar jol mukodik, erdemes lenne kiprobalni, foleg ha nem
> produktiv agon akarod hasznalni, bar sokan vannak, akik elesben is
> hasznaljak.

Tudod, ez olyan elvi dolog, hogy mivel nem vagyok OS fejlesztô, nem
használok CURRENT cuccot. Ha nem muszáj, nem upgrade -elek.

> Nagyon dicseretes, hogy olvasod a dokukat, de torekedj a teljessegre, amit e
> foldi letben nem erhet el az ember, ennek ellenere tornie kell magat ;-))
> (de szepen magyarul mondtam!).

Már bocs, de ha elmész a netbsd.org-ra, és mondjuk azt keresed, hogy
i386-on mi támogatott, ráklikkelsz az i386 linkre, aztán meg a supported
hardware szövegre. Ez annyira nyilvánvalónak tűnik számomra, hogy mi okom
lett volna az _egész_ netbsd dokumentációt átolvasni, beleértve az általad
említett híreket is?

> Ha karenyhitesre gondolsz, ird meg maganban, hogy mit kernel a kartyaert .
> Esetleg egy Adaptec-2940 megteszi?;-))

Nem, megtartom ezt. A régi IDE hdd még nincs teljesen tele, és az 1.6 sem
lehet már olyan messze.

Hajdú Zoltán