[FreeBSD] PPPoE OpenBSD / FreeBSD

Szabados Jozsef Szabados.Jozsef at innet.hu
2001. Nov. 22., Cs, 10:11:29 CET

On Wed, Nov 21, 2001 at 10:36:26AM +0100, Miklos Magyari wrote:
> hello,

Szia

> csak ugy erdeklodnek: felmerult bennem rovid/kozeptavon az ADSL
> elofizetes. Azt irjak, hogy PPPoE kell hozza (nyilvan a szolgaltato
> altal installalt Win megoldas nem erdekel).
> Ket kerdesem lenne ezzel kapcsolatban:
>
> 1) OpenBSD tud ilyet? Nem talaltam ugyan a doksiban, de hatha.

http://www.openbsd.org/cgi-bin/man.cgi pppoe szora rakeres (van egy ilyen
parancs).

> 2) FreeBSD ugy latom tudja, de esetleg erdekelne konkret gyakorlati
> tapasztlat.

Itt van egy pppoed nevu ize, man lap szerint "handle incoming ppp over ethernet
connection".

Tapasztalat csupan annyi, hogy IPSec eseten a winpppoe - vel lehet szivni
sokat.

Bovebbet nem tudok, de tan segitettem egy kicsit ;-)

hali
Szabados Jozsef