[FreeBSD] Ne lodits

Fifteen fifteen at inext.hu
2001. Nov. 20., K, 13:30:36 CET

On Tue, 20 Nov 2001 12:36:21 +0100
"Holotron --" <holotron at mailbox.hu> wrote:

> Én objektív információkat kértem, nem viccelödni akarok, gondolom a lista
> nem freebsd vicclista, hanem komoly
> dolgokkal foglalkozik.

nyugalom, a hosszu elet ritka :).

tnt2 pro:
consol ugye nem kerdes, x alatt meg kb az xf86-tol fugg (bar ha jol
emlexem van par spec cucc, ami nem megy fbsd alatt, de az nv driver nem
tartozik kozejuk :), szal ha lin alatt ment, akkor itt is fog.

sb 128 akarmi:
ftp://ftp.freebsd.org/pub/FreeBSD/releases/i386/4.4-RELEASE/HARDWARE.TXT

kernelforditas:
eleinte picit lestem, hogy hiaba kissebb itt a kernelforras, megis tovabb
piszmog vele, mint lin alatt. aztan eszrevettem, hogy a nem drotozott
driverek szepen leforognak modulba. csak az lesz magaban a kernel
image-ben, amit megadsz a configban.
magyar doksirol pedig nemtok, meg sose kerestem.

fif