eroforras-zabalas, volt: ATAPI CD writing

Fazekas Mihaly michael at goliat.eik.bme.hu
2001. Nov. 19., H, 20:42:15 CET

Hello

> PC - IDE.  Lefogja, ez van.
> De miért akarnál a munkaállomáson SETI-t futtatni,
> s főleg miért CD írás mellett?
Itt nem csak kozvetlenul errol vagyon szo.
Valahogy, valamilyen modon megkiserlek rajonni arra IS, hogy most mi a
bubanatert nem tudok seti mellet (meg neha stand-alone sem!) mp3 -at
hallgatni.
Azaz nem birtam meg rajonni, hogy mi fogja le a procit nalam ennyire.
(hiaba takaritok ki mindent a memoriabol)

Ugyanis mikor  egy szal terminallal a /etc/ttys -ben, halo meg egyeb
sallangok nelkul akadozik az mpg123 egy dual-200MMX -en (meg ha csak
egy procit hasznal is), haaaaaat enyhen szolva is {&@>+"!%+//%}!!!!
Meg mikor CDiras alatt nem tudok belepni (a bash kepes kivarni azt a kb.
fel orat, amig vege nem lesz az irasnak), akkor........

Aztan valoszinu, hogy probakent visszateszek egy 4.3-RELEASE -t.
Majd irok a tapasztalatokrol.

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966