[FreeBSD] ATAPI CD writing

Daniel SZILAGYI goodman at goodman.hu
2001. Nov. 19., H, 08:26:16 CET

Joreggelt,

En is rwre probaltam, teljesen jol mukodik, igaz neha jonnek illegal
requestek a dmesg-be, de ez a burncd-vel is igy volt. Sajna a burncd
nagyon eszi a procit, atapi dma bekapcsolasa mellett is, es sokkal
kevesebbet tud mint a cdrecord, ezenkivul burnproof support sincs
benne tudtommal.
Bug egyelore nem jott elo, max annyi hogy ha nincs cd a dvd-romomban akkor
10 masodpercig probalja olvasni a nem letezo lemezt, de az okara nem
jottem ra. Ez legyen a legnagyobb problema.

Udv,
--
Goodman

goodman at goodman.hu