[FreeBSD] [OT] boot.catalog / OpenBSD 2.9

Miklos Magyari miklos.magyari at eth.ericsson.se
2001. Nov. 15., Cs, 11:20:15 CET

Gergely EGERVARY wrote:

> El Torito boot katalogus :)
>
> de ha ISO-t irsz, akkor miert is akarja levagni a program a file
> nevet, ami _benne_ van az ISO-ban?
sajna nem iso image, csak az osszes file az OpenBSD/i386 konyvtarbol.
wget-tel szedtem le a ceges ftp mirror-rol.
Igazandibol nem vagyok egy cd-iro guru (finoman szolva), de jo jonne, ha
sikerulne az emlitett cd-t boot-olhatora irni. Most akkor a
boot.catalog-ot kell megadni boot image-nek, vagy valamelyik
floppy-image-et? (bocs, ha nagyon amator a kerdesem).