[FreeBSD] ide vagy scsi

Zelenak.Gabor at ans.lri.hu Zelenak.Gabor at ans.lri.hu
2001. Nov. 15., Cs, 09:22:08 CET

hi,

ha egy kicsit is szamit a velemenyem akkor a kovetkezoket
merlegeled...
10G-nal kisebb ide disk joforman nincs is a boltokban.
az aruk annyi amennyi. 10G scsi-ban mar elegge huzos
dolog. na mar most, ha "csak" a megbizhatosag a fo tenyezo - kaphatoak
kivalo kepessegu ide-k is a piacon -, akkor nem art figyelembe
venni az ar tenyezot. ebben a tekintetben az ide egyelore verhetetlen.
azt mondod 2-3 ev? nos van egy 94-es IBM dala-m kivaloan elmegyeget.
egyetlen hibaja sincs, leszamitva a kapacitasat :). viszont idebenn
a repteren egyik masik scsi-s diszket mar ki kellett cserelni -
persze itt h24-ben porognek - 2 ev hasznalat utan.
meg valami, en azert vettem a gepembe egy scsi kontrollert es hozza
az eszkozt (hdisk), hogy megtanuljam programozni a scsi interfeszt.
baromira egyszeru dolog. amellett persze jo tudni banni vele - nekem
kifejezetten hasznos idebenn az a tapasztalat, amit otthon
szedegettem ossze a sajat vasam nyustolesevel. egy szo mint szaz,
vegyel scsi-t ha van ra penzed - de jo nagyot, hisz attol, hogy egy lemez
scsi-s, a gigak csak annyik amennyik. se tobbek, se kevesebbek :).

udvozlettel: