XFree problem

Gyep mester gyepmester at levele.com
2001. Nov. 14., Sze, 20:20:24 CET

Hi all!
Egyelore 4.3 FreeBSD-t hasznalok.
Az ehhez jaro Xfree 3.3.6-ot KDE 2.1.1-el tettem fel.
Az lenne a gondom, hogy be tudom loni az X szervert ugyan,
de sajnos a "feherebb" reszeknel kisse zizeg a kep.
Nem vagyok hulye, megprobalom megmagyaraznui :-)
A betuk kicsit Lkenodnek ha pl. gorgetek egy weboldalt, vagy csak
egyszereuen nehany pixel mozog a vilagosabb teruleteken, elegge
idegesito...
Egy 16 megas Voodoo Bansheem van.
A monitorral sem lehet elvileg gaz, 120 hzet bir igy.
1027x768-on 32 bit-et hasznalok. Linux alatt (Xfree 4.0.3) semmi
ilyen problemat nem tapasztaltam pedig az is tok ugyan ezen megy.
Esetleg regi az X, vagy a kartyam frissitesevel van gond?
nem birok rajonni, kerlek benneteket segitsetek!
Tisztelettel: ADaM5