[FreeBSD] Re: gateway/router vagy mi a fene

Fazekas Mihaly michael at goliat.eik.bme.hu
2001. Nov. 10., Szo, 20:26:34 CET

Hali!

> Nem.
> # sysctl net.inet.ip.forwarding=1
Es ezek utan a "belso" halon levo gepeknek a gw gyanant megadom
a "belso" halokartya (akarmilyen) ip cimet?

tehat pl.:
kulso halo:	152.66.31.0
belso halo:	152.66.31.64

fxp0: 		152.66.31.1
fxp1:		152.66.31.65
default gw:	152.66.31.62 (a FreeBSD -s gepen)

Ezek utan beallitom az ip.forwarding -ot, es elmeletileg
oda-vissza atjarhato?

Ha:	- igen, akkor nalam valami nagyon nem koser
	- nem, akkor hogyan kellene mukodnie?
		(ez esetben en nagyon el voltam/vagyok tajolva)

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966