loader

Vago Krisztian vagok at asterix.direct.hu
2001. Nov. 4., V, 01:44:53 CET

Hello!

Lenne egy problemam (hmm vaj mi masert irnek ide...). Par embernek mar
ismeros lehet (akikkel beszeltem ez ugyben), de mivel ok nem tudtak
segiteni igy hozzatok fordulok. A problema a FreeBSD bootolasaval van. A
boot manager frankon elinudl (ezt birja behuzni a vinyorol), viszont a
loadert mar nem hajlando a bootmanager elinditani semmi modon. Ket SCSI
vinyo van a gepbe rejtve. Elso esetven a gond az elso vinyoval volt
(install utan), nem indult el rola a loader (meg sem probalta inditani,
habar a FreeBSD valaszthato opcio volt). Ha a Drive 1-et valasztottam,
akkor onnan a FreeBSD-t valasztva kaptam egy boot promtot es onnan a
da(0,a)/boot/loader utasitassal mar el tudtam inditani loadert (amit a
bootmanager alapbol nem akart). Par probalkozas, kiserlet utan "elertem"
azt, hogy egyik vinyorol sem kaptam meg a boot promtot es semmi nem
csinalt semmit csak a bootmanagerben tudtam valtogatni a drive 0 es 1
kozott de a FreeBSD particio mar sehol nem volt valaszthato (csak opcio
volt, de kivalsztva nem tortent semmi)... A particio minden esetben aktiv
volt!

Ha valaki tud erre valami hasznos tanacsot adni (boot0cfg kivesezve,
eredmeny 0) akkor szivesen hallgatom. Valamit nagyon elkurhatok es nem
latom a fatol az erdot, szoval pliz help me!

Vago Krisztian				   e-mail: vagok at asterix.direct.hu
British American Tobacco		    phone: +36 23 504570
H-2040 Budaors, Puskas Tivadar u. 5	      gsm: +36 20 9357523