[FreeBSD] Ha mindket forgalomon ul, akkor az egyiket csokkentem.

Murzsa Norbert Murzsa.Norbert at innet.hu
2001. Nov. 1., Cs, 11:35:58 CET

Remeltem, hogy eleg reszletesen leirtam a problemat, de lehet, hogy nem.
Van ket szolgaltatas. A tavoli gep x1 es x2 portjara nyomulhatnak a
userek.
A forgalom atmegy egy FreeBSD gateway-en, illetve ezzel tervezem
megoldani.
Ha csak az egyiket hasznaljak(mindegy, hogy melyiket), akkor mehetnek
korlatozas
nelkul. Amikor egy felhasznalo mindet szolgaltatasra nyomul, akkor az
x1-es portra
tarto forgalmat csokkenteni kell mondjuk 50%-kal(vagy mondjuk 5kByte/sec
-ra).

(legalabbis..gondolom en..:-)
murzsa norbert
email: kuksi at innet.hu