openbsd make build again

Gabor.K.Horvath at nokia.com Gabor.K.Horvath at nokia.com
2001. Május. 31., Cs, 09:21:19 CEST

Udv

Multkor mar kavartam egy jo kis vihart a poharban ennek kapcsan...
Azota sokat nezegettem az OpenBSD.org-ot, FAQ-t egyebeket.
De...
Meg mindig nem tudom ujjaepiteni a rendszert a forrasbol.
amit kiokumlaltam az az hogy a patch branchre van szuksegem. Amit cvsup
utjan nyerek az hu.openbsd.org-rol. aztan olvasvan az instrukciokat:
1.	kernel rebuild
2.	rm -rf /usr/obj
3.	cd /usr/src
4.	make obj
5.	make build
6.	Bukas: httpd, bs, groff, rcs eddig.
	ezeket siman nem forditom most. kivancsi vagyok hany dolog lesz ami
elhal.

Nem szeretnek vihart a listan. Megoldast szeretnek.
Hogyan lehetne igy frissen tartani a rendszert?
Mi a bevett eljaras?
Darabonkent piszkaljam ra fel a patchelt dolgokat(most valami 25 patch...)?
Mi van ha a fentiek kozul valamelyikre jon fix?

Elore is koszonom.

Horvath Gabor Kalman
(oscar)

"I've always wanted to know what happens when an irresistible force meets an
immovable object."
(Arthur C. Clarke: Fountains of Paradise)