[FreeBSD] egy kis halozat, egy kis java, ...(egy kis kalapacs...)

Fazekas Mihaly michael at goliat.eik.bme.hu
2001. Május. 30., Sze, 13:17:36 CEST

> Mivel keresed fel a jatek.hu-t, ha nem Netscape-pel? Maskeppen:
> miert kell mas JVM, mint ami abban van? Most probaltam es nem volt
> gondom az amobazassal (hacsak az nem, hogy mikor mar eppen nyert
> allasom lett, lejart az idom ;)
konq...-akarmivel, ami a kde -hez van.

A netscape -el ket nagy bajom van:
1.	a betumereteket nem lehet megfelelore allitani SEHOGY!
	(mindig kicsi marad, olvashatatlan)
2.	neha ugy el tud hasalni a java -s oldalakon, hogy orom nezni.
	foleg akkor, ha egy-ket mp -re eltunik a halo.
	utana minden egyeb muxik, de a netscape nem, ugy kell terminalrol
	kill -9 -cel leloni, es ilyenkor rantja magaval a kaudioserver -t
	is (felteve, hogy kde-1.x van)

Ha az 1. -es pontra tudtok megoldast, akkor mar az is jo lenne, de ez
nekem annakidejen meg a linux alatt sem ment.

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966