[FreeBSD] DNS

Zsolt szsolt at tippnet.co.yu
2001. Május. 30., Sze, 12:33:18 CEST

Hello,

FS> Ilyen velem is tortent korabban, e listan is irtam rola.
FS> Az uj (8.2.4) bind letoltese (http://www.isc.org/products/BIND)
FS> es telepitese segiteni fog.

A latest 9.1.2, lehuztam, elolvastam az install instructions-t es
befekeztem... hogyan tovabb?!

Nezegettem a portsok kozott nincs bind, annal inkabb van a
src/contrib/bind alatt.

Ha kovetem az utasitasokak (./configure majd make) milyen
komplikacioim lehetnek (sorry, de nem birok kiserletezni, a gepnek
allandoan mukodo allapotban kell lennie)

Le kell-e elotte venni az elozo bind-ot (nem hiszem, de ha megis akkor
azt elobb le is kell allitani.. nemde?) es ha igen, hogyan?

egyeb jotanacsokat es biztatast varok..

--
Best regards,
 Zsolt                            mailto:szsolt at tippnet.co.yu