[FreeBSD] traceroute kerdes

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Május. 28., H, 11:12:18 CEST

On Mon, May 28, 2001 at 11:07:57AM +0200, Gabor Dolla wrote:

> mintha lattam volna nem icmp alapu traceroute progit....
> talan udp volt ? nem tudnam megmondani, hogyan mukodott...

Igen alighanem ez lesz az. A Win es a UNIX gepek mas protokollt hasznalnak
traceroute-re. Tuzfal vizsgalat ajanlott, hogy mit enged ki es foleg
vissza...

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *