[FreeBSD] VAX (offtopic - system password torlese)

Pecsenyanszky Istvan pisti at c3.hu
2001. Május. 27., V, 05:30:28 CEST

Hello!

Ha csak jatszani akarsz vele addig, amig le nem radirozod rola a VMS-t,
akkor egy fokkal egyszerubb:

>>> b/1
SYSBOOT> set uafalternate 1
SYSBOOT> cont

ilyenkor a rendszer a sys$system:sysuaf.dat helyett a normalis esetben
nemletezo sys$system:sysuafalt.dat file-t hasznalja, igy aztan barmilyen
jelszoval beenged (viszont azt ketszer is megkerdezi).

Istvan