[FreeBSD] Logfile-ok

Zsolt szsolt at tippnet.co.yu
2001. Május. 23., Sze, 18:36:10 CEST

MN> Vannak loganalizalo progik.
MN> Konkretan..
MN> Irtam nehany scriptet, amelyek adott sormintakat keresnek. Ezek az
MN> engedelyezettek. A "minden mas" -t meg megkapom levelben. Illetve
MN> vannak sniffelo progik, amelyek bizonyos kimeneteket generalnak..pl.
MN> megjelenik egy fajl egy konyvtarban..stb... Ha ez bekovetkezik, akkor
MN> mail, sms, hangjelzes.. amit akarsz..csak legyen ra penz..

Otletnek jo, de engem konkret progik erdekelnenek!

...ja es meg mindig nem tudom melyik (log)fajlokat erdemes
elemezgetni!?!?

(ok, tudom, hogy ez mar intim tema, hisz ha leirnatok, kiderulne, hogy
ki mit nez es mit nem... esetleg egyesek erzekenyen vennek, ha
kiderulne, hogy nem figyeltek oda mindenre......bla,bla)

Na mindegy, majd probalkozom a questions listan (is)..

--
Best regards,
 Zsolt                            mailto:szsolt at tippnet.co.yu