[FreeBSD] Gravis PnP Pro

Murzsa Norbert kuksi at innet.hu
2001. Május. 23., Sze, 08:24:57 CEST

On Tue, May 22, 2001 at 06:18:29PM +0200, Miklos Niedermayer wrote:
> Még ez volt az utolsó hangkártyám, ami ment jól FreeBSD-vel...
> newpcm drivert használsz? (nekem azzal ment)

Igen.
Az ejjel azert sikerult csiholnom belole valamit..
A wav-okat mar siman viszi parancssorbol..(play), de valami nem
koser, mert az enlightenment alatt mar nem megy a DAP sem.
Amugy az MAKEDEV rossz device-okra tette a meghajtok alaplinkjet..
mindegyik a device1-re ment..pl.
mixer->mixer1
audio->audio1..stb.
Attettem oket a device0-okra..es igy mar kicsit elobbre tartok.
Az x11amp megy linuxtamogatas nelkul?(merthogy itt is az "unable open
audio device" valaszt kapom).
De legalabb parancssorbol mar megy a wav..:-))

--
kuksi
email: kuksi at innet.hu