[FreeBSD] Logfile-ok

Murzsa Norbert kuksi at innet.hu
2001. Május. 22., K, 15:19:04 CEST

On Tue, May 22, 2001 at 02:44:26PM +0200, Zsolt wrote:
>    1. Erdekelne, hogy ti mit hasznaltok a logfile-ok elemzesere?
>    2. Mely logfile-okra erdemes odafigyelni? (mi az amit sosem hagytok
>    ki elemzes folyaman)

Vannak loganalizalo progik.
Konkretan..
Irtam nehany scriptet, amelyek adott sormintakat keresnek. Ezek az
engedelyezettek. A "minden mas" -t meg megkapom levelben. Illetve
vannak sniffelo progik, amelyek bizonyos kimeneteket generalnak..pl.
megjelenik egy fajl egy konyvtarban..stb... Ha ez bekovetkezik, akkor
mail, sms, hangjelzes.. amit akarsz..csak legyen ra penz..

--
kuksi
email: kuksi at innet.hu