[FreeBSD] Logfile-ok

Nagy Tamas nagy at eet.bme.hu
2001. Május. 22., K, 15:05:12 CEST

On Tue, May 22, 2001 at 02:44:26PM +0200, Zsolt wrote:
>    Konkretan nekem maceransnak tunik a "#cat log|more" megoldas,
>    megaztan igy nem biztos, hogy mindent eszreveszek...

Foleg azert maceras, mert igy meg kell jegyezned, hogy utoljara meddig
nezted a logokat :) De erre megoldas pl. a logcheck. Be kell allitani, hogy
milyen logfileokat figyeljen, megmondod neki kulonbozo ignore fileokban,
hogy mi az amit te normalis mukodesnek gondolsz, es ezutan minden mast
elkuld neked mailben.

Van meg swatch, logsurfer is. Az utobbi eleg sokat tud.

--
Tamas
nagy at eet.bme.hu