[FreeBSD] par kerdes

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Május. 19., Szo, 12:16:28 CEST

On Sat, May 19, 2001 at 12:04:35PM +0200, Egervary Gergely wrote:

> bocsanat, hogy kotekszem, de a newsyslog nem a logok gorgetesere szokott
> szolgalni?

Hehe. De. Szoval, ujra vesszuk a jelenetet sracok, mindenki kesz? Akkor
indul! Feny, kamera, hang, action!

"Nem:-) syslog.conf:-) Keresd ki, hogy mihez van odairva, hogy console es
trsd le vagy meg inkabb iranyitsd at!"

"Most mar jo voltam fonok?" "Hat... szerintem most szaladj el ebedelni,
aztan majd utana folytatjuk." "Kosz..."

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *