[FreeBSD] openbsd make build

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Május. 17., Cs, 20:15:42 CEST

Hell,

On Thu, May 17, 2001 at 07:56:49PM +0200, Attila Nagy wrote:
> Es ugy tunik nem is lesz. Ahogy egy fejleszto mondta: "Theo is an
> unmitigated asshole"

? Marmint theo(8) NetBSD-re? Vagy mergemaster az alaprendszerben? (gondolom
az utobbira gondoltal...) Tenlyeg kellene egy theo(8) utility-t irni, ami
automatikusan szivatna ha valamit elrontasz:-) vagy ha nem:-)

> Az Openwall-fele Linux disztribuciora gondolsz?

Lehet, nem tudom... 1x olvastam valami weblogban rola, azt irtak, hogy
nagyon tetszik nekik a FreeBSDs make world csak meg fejleszteni akarnak
rajta (mert nem tudtak ugy latszik, hogy itt is mukodik az, hogy cd
<valami>; make obj ; make depend ; make ; make install nem csak az egesz
egyben) de azota nem hallottam roluk. Igaz nem is nagyon olvasok Linux
hireket ugy kulon.

Egy biztos: a BSD fejlesztesi modellt most mar egy ujabb projekt hasznalja:
az xMach-nak van cvs repoja es cvsup szervere is mar! Csak igy tovabb!

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *