[FreeBSD] Magyar nyelvu BSD leirasokat keresek

Gabor Suveg gsuveg at sgsystem.com
2001. Május. 10., Cs, 18:29:32 CEST

On -1 xxx -1, Nandori Attila wrote:

> 		Tisztelt Lista Tagok!
>
>    Hal talalhatnek MAGYAR nyelvu leirasokat a BSD rendszerekrol?
> A bsd.hu-rol es a hu.freebsd.org-rol indulva csak egeszen keveset
> talaltam. (Bar lehet, hogy figyelmetlen voltam.)
> Ha tehetik, akkor az allomanyt tartalmazo konyvtarat is irjak meg,
> ne csak a honlap nevet!
sajnos dokumentacioval nem allunk magyar nyelven olyan jol.
a bsd.hu-n kivul nem tudok magyar nyelvu leirast. Nemkonkretan a *bsd-hez
kototdo, szabad szoftver doksi van tobb helyen is.

A FreeBSD-hez es a NetBSD leszul a kezikonyv forditasa. De mivel
reszletes, gazdag leirasok (a freebsd doksi cca 800 oldal) meg korantsincs
kesz a munka.

best wishes,

 Gabor Suveg <gsuveg at sgsystem.com>             http://www.sgsystem.com
  PGP public key: http://www.sgsystem.com/gsuveg.pgp