[FreeBSD] Magyar nyelvu BSD leirasokat keresek

Zelenak.Gabor at ans.lri.hu Zelenak.Gabor at ans.lri.hu
2001. Május. 10., Cs, 15:56:52 CEST

a levelezo listan egesz szep kis anyag allhatott mar ossze...
de mondjuk olyat, mint a
Addison Vesley fele
The Design and Implementation of the 4.4 BSD
Operating System - cimu konyvben talalhatsz,
nos olyat magyarul ne keress!

ritka kiveteltol eltekintve egyebkent a unix irodalom
magyaritasai - hat hogy is mondjam... szoval
hagynak nemi kivanni valot.

--                 Zelenak Gabor
--             system programmer
--   MATIAS Air Traffic Control Center, Hungary
--   HUNGAROCONTROL
--  (36)1-296-9106{FAX}
--  (36)1 296-9107
--  mailto:zelenak.gabor at ans.lri.hu