[FreeBSD] Magyar nyelvu BSD leirasokat keresek

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Május. 10., Cs, 15:33:51 CEST

On Thu, May 10, 2001 at 01:29:50PM +0000, Nandori Attila wrote:

> 		Tisztelt Lista Tagok!
>
>    Hal talalhatnek MAGYAR nyelvu leirasokat a BSD rendszerekrol?
> A bsd.hu-rol es a hu.freebsd.org-rol indulva csak egeszen keveset
> talaltam. (Bar lehet, hogy figyelmetlen voltam.)
> Ha tehetik, akkor az allomanyt tartalmazo konyvtarat is irjak meg,
> ne csak a honlap nevet!

Szia!

Sajnos leirasbol csak nagyjabol annyi van, amennyit talaltal. De ha tobben
segitenek, akkor lesz tobb is.

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *