[FreeBSD] kerdes biztonsaggal/betoressel kapcsolatban(Szilveszterfigyelmebe!)

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Május. 4., P, 15:32:34 CEST

Hello,

> Hulyeseget irtam, bocs. Arra gondoltam, hogy: chown root.username
> /home/username/.bashrc es .profile es chmod 640 ugyanezek
Lasd elozo level.
Ez arra jo, hogy ne tudja modositani. Belep es atallitja a HISTFILE-t.

Barhogy jatszol ezekkel nem tudod megakadalyozni, hogy kikapcsolja a
logolast a shellben. Nyilvan megoldast jelenthet a shell forrasaban valo
turkalas, de ha tud sajat binarist futtatni maximum elindit egy nem
patchelt eredetit.

Az altalam ismert megoldast mar megirtam par levellel ezelott. Ha
valakinek van mas otlete is, irja meg azt is.
Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758