ibm

Gabor Dolla agdolla at graviton.hu
2001. Május. 3., Cs, 22:38:31 CEST

hali

mai utolso level :)

nezegettem az ibm uj, p sorozatu szervereit, eleg jonak latszanak
es az aruk tenyleg eleg jo...
mondjuk nem tudom, az 5-os AIX mit tudhat, linux komp, stb.
errol van valakinek infoja ??

szoval van 1 osszehasonlitas az uj ibm p sorozat, hp superdome es
sun e10000 kozott, ahol a 64 cpus sun-t a 24 cpus ibm lenyomja, ime a link:
http://www-5.ibm.com/hu/news/2001/download/finalsunresponse.pdf

mondjuk mar a file neve is arulkodo :)
az alpha-s gepeket nem irja. vagy mar nem konkurencia vagy azok jobbak, mint
az ibm, ezert nem szerepelnek a tesztben :)

a doksi zaro mondata eleg erdekes:
"Samsungs's IBM UNIX server is at 1,500 days of stable,
uninterrupted performance (no unplanned downtime)
and counting."

na ide kellene elmenni rendszergazdanak, ahol majd 5 evig nem kell
a szervert izelgetni :)
csak azon csodalkozom, hogy par honapja kellett 1 4-es AIX-t birizgalni
es annyi patch (fixpack) volt hozza, hogy ahhoz kepest a sun cluster patch
nem is tunik mar olyan nagynak :) lehet, hogy ezek majd 5 evig ugy tudjak
patchelni a gepuket, hogy 1x sem kell ujrainditani ???

jo ejt

Gabor