terminal emulacio

Gabor Dolla agdolla at graviton.hu
2001. Május. 3., Cs, 22:25:40 CEST

hali

(ma leveliro kedvemben vagyok ugy latszik, lesz meg1)

ma az a bosszusagom, hogy otthonrol suse linuxrol lepek be freebsdre
es nem ismeri a terminalt, es mindig kezzel be kell allitanom, hogy
export TERM=vt100, stb
persze elfelejtem, es miutan kiadtam a parancsot szol a shell, hogy
mi is ma a terminal tipusa ?

persze ezen sokfelekeppen lehetne segiteni
de en mar regebben is beleutkoztem ilyen gondba (ki nem) es valami
olyat szeretnek a profile-mba, hogy a shell indulaskor nezze meg,
hogy amit kapott terminal parametert, azt ismeri-e (termcap, stb)
es ha nem, akkor legyen vt100

erre valaki tud valami okos shell parancsot ? (drusza ?)

Gabor